1:45 am Adevarul socant, Alimentatie, Atentie !, Important, Info, Realitatea adevarata, Reflectati !, Ultima Lupta, Utile
>>>>>>>>CONTACT : viorel.urban@yahoo.com ; viorel.urban@gmail.com
———————————————————————————————-
16 octombrie 2008
– Din cauza alimentatiei nesanatoase, mai mult
de jumatate dintre copiii cu varste intre trei si sase ani sunt supraponderali * In plus, 40% dintre ei au deficit de fier, iar aproape toti au carente de calciu si vitamina D
Rezultatele preliminare ale unui studiu realizat in premiera in Romania, despre masurarea aportului de macro si micronutrienti la copiii prescolari din mediul urban, au relevat faptul ca toti micutii cu varste intre 3 si 6 ani au carente de vitamina D, iar 93% dintre ei, deficienta de calciu.Desi recomandarile medicilor nutritionisti si pediatri recomanda consumul zilnic al mai multor portii din principalele categorii de alimente, rezultatele studiului arata ca, circa 70% dintre copii consuma legume, fructe si carne, doar de 2-3 ori/saptamana. Desi este necesar un consum zilnic, laptele este consumat in medie de doar 2-3 ori/saptamana de 51% dintre copii, iaurtul de 74%, iar branza de 66% dintre prescolari. Cerealele se afla in meniul zilnic al copiilor doar in proportie de 12%, si oricum marea parte dintre acestea reprezinta de biscuiti si snacks-uri. Mezelurile sunt insa consumate aproape zilnic, de un sfert dintre copiii prescolari.
foto- ZIUA
http://www.ziua.net/news.php?data=2009-04-29&id=26710
Posted by admin, on April 29th, 2009, at 2:01 pm. #.